Friday 20 July 2018

سامسونگ گوشی تاشو گلکسی ایکس را رونمایی می‌کند


به تازگی خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد تا سال آینده گوشی انعطاف پذیر خود را با نام گلکسی ایکس رونمایی کند.
بر اساس خبرهایی که تاکنون منتشر شده است، سامسونگ قصد دارد به سرعت از محصول جدید خود رونمایی کند به همین دلیل ده‌ها ثبت اختراع مختلف درباره‌ی محصول جدید خود به ثبت رسانده است. از میان این محصولات، چند ماه پیش مشخص شد که مدل SM-G888N0 مربوط به همین گوشی جدید و هوشمند سامسونگ است.
گلکسی ایکس سامسونگ دارای نمایشگر ۷ اینچی است که به صورت بسیار جذاب مانند یک کیف پول تا می‌شود و حجم خیلی کمی را اشغال می‌کند. البته ناگفته نماند که بعد از تا شدن این گوشی، نمایشگر دیگری در قسمت بیرونی دستگاه قابل مشاهده است.
این نمایشگر به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی بتوانند اطلاعاتی همچون، ساعت و تاریخ، تماس‌های دریافتی و اعلان‌ها را مشاهده کنند و دیگر نیازی به باز کردن گوشی نداشته باشند.

گفتنیست با توجه به اینکه Galexy X از دو نمایشگر بهره‌مند است، انتظار می‌رود که از باتری با ظرفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.
با توجه به گزارش منتشر شده از وال استریت ژورنال، گوشی گلکسی ایکس اوایل سال ۲۰۱۹ رونمایی می‌شود. گفتنیست که احتمال رونمایی از این گوشی در نمایشگاه CES 2019 نیز انتظار می‌رود. همچنین از نظر قیمت احتمالا ۱۵۰۰ دلار خواهد بود.
منبع: sammobile.com

سامسونگ گوشی تاشو گلکسی ایکس را رونمایی می‌کند

سامسونگ گوشی تاشو گلکسی ایکس را رونمایی می‌کند

No comments:

Post a Comment